michot









Rabu, 6 Januari 2016

Comebck kononnya.

Assalamualaikum hai semua silent reader. Serious talk ah bapak lama aku tak update aaku punya blog ni. Hahaha bz la weh nak cerita aku dh hbs spm act and now aku tgh tggu my result and idk la mcm mana result aku nnt *warning* jangan tanya aku dpt berapa nanti haha. Btw aku banyak cerita aku nak share tapi nanti la slow2 i will cerita later k so korang sihat semua ? Aku alhamdulillah sihat even korang tak tanya so ya hahaha now aku tgh smbik lesen kereta and myb ths Saturday aku p ambik test kom. Wishh me luck hope lepas and tk kena repeat and bazirkan duit dh la tengok kering ni dengan keadaan negara mcm em ni barang semua dh naik adoyai sorry jauh betul aku pusing hahah ni kalau ikut moof ni panjang lagi aku nak luah. Tapi kang bash pulak hahhahhh. 

So selama aku senyap dlm beberapa tahun ni banyak ah moment2 yang aku tembuhi dgn redha either benda tu happy or sebaliknya. Tapi now dah 2016 kot hahaa hope sangat this year wil be better than last year. Takmau gedik dah nak be matured sikit and sentiasa independent. Yah ! So apa lagi haa yaaa aku hrp tahun ni aku still boleh nampak mak abah aku depan mata sehat walafiat sentiasa happy :') thts  the frst thing la aku harap sebab tanpa dorang aku rsanya tak boleh hidup. Even jujur ckp aku ni ya allah buaih la tak tau kata suka buat mak abah marah em maaf aku tk tau la apsal dgn aku ni ha. 

Okay la just it for now nak p dapoq masak byebye sayang sayang :') 

Muah kit.

Em 

Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan